Translate

onsdag 10 mars 2010

Glädjeskutt i Jeansen!!!

hahaahaha fan vilken lycka :) Jag tog fram jeans som jag haft nu efter grav och när jag fick på mig dom efter graviditeten så vägde jag 12 kg mer än vad jag gör nu och då fick jag precis på mig dom med härliga lovehandels som hängde över och dom spände som fan så pass att jag knappt kunde böja mig fram hahaha, men nuuuuu kan jag knäppa dom UTAN att dra in magen och dom sitter JÄTTELÖST överallt, sen när jag ändå va i farten med att prova byxa så tog jag fram ett par till som inte alls passa mig när jag hade fått hem dom (beställt)  NU sitter dom jättelöst och skitsnyggt, fan vad glad jag e, nu SER jag verkligen de själv
så härligt så härligt säger jag bara...

1 kommentar:

  1. Ja känslan när man kommer i jeansen igen och dem sitter bra är så jävla skön :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha