Translate

måndag 15 februari 2010

Xtravagansa

Heeeemma :) Så skönt o komma hem, barnen nannar sött, jag slänger rumpan i soffan och benen på bordet och min laptop i knäet och kollar läget och skriver en trudelutt....
Ja jag kolla min mejl nu när jag kom hem och jag har skickat in en ansökan om att vara med i en testgrupp för xtravagansa, de innebär pulverdiet med hård träning.. Och nu har dom skickat tillbaka att dom gärna vill träffa mig och ha en intervju.. SHHIIIT om detta kommer bli  som jag hoppas, vet nog inte vad jag gett mig in på, hur fan ska jag som ÄLSKAR mat kunna leva på pulver hahaha, ja de ska bli spännande och se :P

Kvällen på jobbet har varit HELT OK jobbat på bra, trivs bra med när man e i rörelse hela tiden och de har de varit ikväll, gillar att hjärnan får arbeta lite, och även benen....

2 kommentarer:

  1. När man går på Xtravaganza får man inte hårdträna på pulverdieten... och testgruppen är inte gratis så du vet ;) själv gått =D

    SvaraRadera
  2. Go for it girl!!!! Det kan bli en häftig upplevelse...:DKRam kram

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha