Translate

söndag 17 januari 2010

Var e era kommentarer?

Sigge e på äventyr idag :) Han har åkt med Celina och Micke till mormor och morfar, men som man saknar han min lille parvel, likadant varje gång han åker iväg.. De kan gå 10 min så tänker man på han och sen typ hela tiden tills han kommer hem :)

Jag kom tänka på de att jag e liiite besviken på er mina läsare :) Ni kommenterar aldrig, jag har mina stamisar som kommenterar men alla ni andra då?
Va inne på en blogg igår och denna brutta hon hade 35 kommentarer på 1 Inlägg.... Jag måste ha väldigt ointressant läsning på min blogg eller så e de ni som e lata hahahaha...
Nä men seriöst så e de faktiskt kul o få kommentare lite då och då :) Blev superglad häromdagen när en tjej ifrån   familjeliv (tessan) kommentera :)  Gratulerade för att jag gått ner i vikt :P
Så kom igen nu KOMMENTERA;) Ni kan skriva som anonym om ni inte vill ge er tillkänna ;)

1 kommentar:

  1. Jag brukar titta in här ibland. Har själv 2 söner i samma ålder som dina 2 :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha