Translate

tisdag 19 januari 2010

Tack

JAAAAA vi har ju problem med att få ihop de med pengar här hemma, så lösningen för oss va att ta ett lån och betala av allt som vi har, vi sänker månadskostnade med ca2000 kr plus att allt skit man har avslutas..
Så igår tog jag kontakt med min bank, swedbank, men dom ville inte hjälpa mig/oss eftersom dom ansåg att jag inte hade nog med pengar, och dom tyckte jag skulle återkomma när jag fått 100 fast tjänst osv, jag mena på att vi behöver ju hjälpen nu och inte sen liksom... Så jag ringde till Nordea istället och dom ville mer än gärna hjälpa oss FATTAR NI :D vi fick ett lån, så nu ska allt bort, och stänga alla dessa konton man har lite varstans... Och de ska INTE handlas mer på avbetalning, och de kommer inte behövas heller för nu kommer vi kunna spara istället och de känns så jävla bra, verkligen... Jag kan andas ut, och jag hoppas denna inre frid jag känner kommer hålla i sig länge nu, för jag e lycklig som fan....
Säger bara TACK Nordea för ni kunde hjälpa oss, jävligt mycke tack....

11 kommentarer:

  1. Ja de va verkligen helt underbart, en stor sten försvann :)

    SvaraRadera
  2. så skönt =)/pia

    SvaraRadera
  3. Swedbank är en rikemansbank. De lånar tyvärr bara till "rikare" människor. Nordea har hjälpt oss med :)

    SvaraRadera
  4. Ja jag känner verkligen att jag aldrig har fått hjälp av swedbank, så nu har vi bytat till Nordea :) Känns så skönt:)

    SvaraRadera
  5. Fan vad kul för er Ninni, skönt det löste sig ju! Kram

    SvaraRadera
  6. Swedbank är en rikemansbank. De lånar tyvärr bara till "rikare" människor. Nordea har hjälpt oss med :)

    hm...man bör bara kunna låna om man har säkerhet för det man lånar. Det handlar inte om att man bara vill hjälpa "rikare" människor utan man kan inte konsumera mer än man äger och har säkerhet för....

    SvaraRadera
  7. Vet inte vad jag ska svara på ditt inlägg, tycker du skriver lite mot dina egna ord....

    SvaraRadera
  8. Allt har liksom inte blivit som vi har planerat, ett barn till, arbetslöshet, mammaledighet osv.... Utgifter som ploppat upp just för att vi MÅSTE...

    SvaraRadera
  9. Nordea e kanon bra,jag fick oxå lån där..:DDet hjälpte mig super mycket,jag hade oxå satt mig i skiten o det e lätt hänt..bry dig inte om vad dem andra skriver.. dem har inte en aning om vad du pratar om,det verkar inte så iaf..
    Allt löser sig...:DJag e glad för er skull...:DKraaaam

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha