Translate

tisdag 19 januari 2010

Sov mitt lilla barn sov

Fattar ingenting.... Alexander han har alltid sovit hur bra som helst, vaknat vid 04-06 för att äta men icke nu mer. nu kvittar de hur sent han somnar på kvällen, han vaknar iallafall vid 02,30-03 och vill äta... Han kommer ju bli megatjock min krabat, ja de blir ju så av ersättning, inte jag som e kropps fixerad hahaha, fast jag tycker de e fruktansvärt med övervikitga barn men de e en annan sak, Alexander e ju inte så gammal än :)
Hoppas de inte vara för länge men de har hållt på nu i 3 veckorstid kanske...

Jag har fått min mensfan IGEN, jävla p-stav... Jag fick lite veckan innan jul men de va bara lite, sen fick jag verkligen mens vid jul som varade till veckan efter nyår, sen va jag blödfri i någon fjuttig dag och sen började jag småblöda igen och NU har de satt igång ordentligt.. DRYGT.... Hoppas de inte kommer vara så här i all evighet för då tar jag ut p-staven---

4 kommentarer:

  1. så hade min f.d svägerska med sin p-stav, hade typ mens hela första halvåret efter att hon satte in den. jag funderar på att fixa p-spruta, mensen försvinner helt då =D

    SvaraRadera
  2. Mmmm så hade jag det med när min p-stav va i... riktigt drygt. Efter ett halvår med mens till o från gav jag upp... p-piller är verkligen uppskattat här, väljer själv när jag ska ha mens :P hehe

    SvaraRadera
  3. Jag har mini-piller,Cerazette heter dem,jag tar dem ungefär samma tid varje dag,ge o ta nån timme,men ajg har inte haft mens på 10 månader,tills att jag glömde att ta dem i 2 dagar,hur man nu kan göra det,o då kom min mens nästan direkt,blödde i ca 1 o en halv vecka..jag tror inte att p-staven e riktigt bra för jag tror att den pumpar ut hormonerna ojämt,jag hade en sån i 3 år o jag hade stora problem med "mellanblödningar"..Minipillerna har varit det bästa jag har ätit,speciellt cerazette som inte har många biverkningar. Det e inte lätt det där..

    SvaraRadera
  4. Jag tog p-stav eftersom jag va rädd att jag skulle glömma ta p-piller och jag vill verkligen inte bli gravid än på ett tag hahaha, men jag har slutat blöda nu så jag hoppas de håller sig nu :)

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha