Translate

söndag 24 januari 2010

Känns bra

Idag känner jag mig UTVILAD :) Även om Alexander bestämde sig för att äta klockan 02 inatt då hade jag bara sovit 1 timme *suck* hahaha sen igen klockan 06, så ville han upp kl 08 och då tog maqan han och jag fick ligga 1,5 timme till sen tyckte Sigge att mamma skulle upp :) Men de lilla extra räckte för mig :) Så skönt:)...
Jag har funderat lite på idag om de kan vara så att den kära p-staven jag har haft spelar spratt med mig.. Som jag skrivit innan så har jag blött läääänge men nu har de slutat nu och jag känner mig psykiskt mycke bättre, kan de va denna som gjort att man har känt sig nere och deppig?!! Känner mig mycke gladare.... Hoppas kroppen har vant sig nu och man slipper neråtdalar..

Igårkväll gick jag till Diana och vi snacka och jag drack en cider sen gick vi till den "lokala" puben hahaha... Men jag gick hem tidigt :) Va hemma innan 24 hehe ja de va mysigt att komma ut göra sig fin osv men denna kvinna va trött så därför gick jag hem :) Hahaha blev en drink på puben :P Rosa pantern SKITGO....
Fick smått dåligt samvete för mina pojkar att jag gick ut igen denna helgen va liksom bara 2 helger sen sist... Men man söp ju inte som en idiot utan kvällen handla om att ha trevligt med vänner bara, mamma kom hem igen ofull:) och glad...

Hittar inte sladdhelvete till kameran annars skulle jag lagt upp bilder men dom kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha