Translate

måndag 4 januari 2010

Idag igen :)

Japp idag med :) Jobb jobb jobb :) Jag tycker de e riktigt kul o jobba faktiskt.. Kul o träffa sina gamla arbetskollegor och kul o träffa dom boende som man tagit hand om och ÄNNU roligare att dom faktiskt kommer ihåg en :)
Ja jag kommer hålla ögonen öppna nu för ett vikariat, e ändå så min man kommer gå hemma så kan jag lika bra tjäna i pengar så vi kan försörja vår lilla familj och ett stort PLUS jag kommer få fast jobb, och detta har jag strävat efter så jävla länge, och jag hade säkert haft de vid detta laget om jag inte blivit gravid men men där e en mening med allt hehe, och de va meningen att Alexander skulle bli till hahahaha....
Tycker de e skönt att komma hemifrån någon timme om dagen med men visst de kan gå 10 minuter sen saknar jag mina bebisar men så kommer de väl alltid vara hehe...
Lycklig lycklig <

1 kommentar:

  1. Heeeeeeej gumman!!Grattis till att du ska bli fast anställd!!
    Nej gud nej inte e du tjatig..:DBara roligt att någon mer än jag uppskattar min lilla sessa..;)
    Tycker att du har super vackra pojkar o en dag så hoppas jag att oxå få glädjen att få uppleva att få dela livet med både en dotter o en son..;)Pusso kram

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha