Translate

lördag 16 januari 2010

Idag har varit en bra dag :)

Idag har de kännt mycke bättre, har inte varit lika deppig som jag kände mig igårkväll och jag lever på stunderna när mina barn e lyckliga, då e jag också lycklig :)
Men allt de här med pengar börja sätta sina spår, jag kan liksom inte ens köpa hårfärg, och färga min hemska blonda utväxt, fattar ni??!!! Alla pengar vi har går i första hand till barnen och de e så de kommer vara och de e liksom självklart men jag känner verkligen ett stort behov att kunna unna mig saker som ex gå och sola lite, färga håret, fixa naglar, göra sådant jag tycker e kul och sådant som gör att jag mår bra, utan de blir jag deppig...

Men nu jobba jag igår och jag pratade med Chefen och ev får jag ett vik snart HOPPAS HOPPAS, så vår ekonomi kan balanseras igen.. Känns självklart tråkigt att man inte kan vara hemma med barnen men jag kan vara mammaledig sen lite längre istället, detta e de bästa för oss nu...

Sen lova jag mig att när jag lyckats gå ner till de jag vägde när jag blev gravid med Sigge så ska jag handla KLÄDER ahahaha, kolla i hm katalogen idag och där va en hel del som locka mitt öga, så nu har jag ngt att kämpa för :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha