Translate

lördag 30 januari 2010

Älskling har haft en TUNG dag!!

Idag har gubben min varit BAAAAAKIS :) Nä de har faktiskt inte varit så farligt men han drack tydligen ganska bra igår hahaha, jag va livrädd att han skulle komma hem och ligga och ulka på dass eller ngt, de gjorde han LÄTT förr hahaha...
Igår hade hans lillasyster kalas och jag jobba och jag känner inte rikitgt mig redo att lämna bort Alex än så jag stanna hemma med dom:) Och älskling fick komma ut och ha kul vilket va jävligt längessen, unnar han verkligen att komma ut och träffa folk, eftersom de inte sker så ofta, får nästan kasta ut han hehe....

Men när jag kom hem från jobbet så pratade jag med mamma i 2 timmar, ja de hade hänt en massa tråkigheter i de grannskapet dom bor, och mamma fick höra att hon va både de ena och de andra..

Vill så jävla gärna att dom ska flytta hit istället, tror mamma hade tyckt de va kul att vara nära sina barn och barnbarn, sitter i de huset hela dagarna medans pappa jobbar och ha den surfitta till kärring som granne...
Kan försöka göra historian kort,
Gubben till surfittan jobbar med att köra lastbil och denna jävla lastbil parkerar han i detta lilla villaomr, och han väcker ALLA runtom när han kör tidigt på morgonen, och när han parkerar så allt folk ser e denna stora lastbil PLUS att man får inte parkera där han gör.... Mamma har sagt till han på ett helt ok sätt men inget gjordes, men i förrigår hade tydligen en p-vakt kommmit och satt böter på hans och 2 bilat till, de blev hus i helvete, dom knacka på mammas dörr och gav henne en blåsning och hon skulle ju betala deras böter!! Mamma får skulden för ngt hon inte kunnat hjälpa liksom..
Sen när dom ska gå över och prata med en annan granne om tycket om att lastbilen står där så skriker gubbens fettokärring,
SKIT I HENNE HON E DUM I HUVUDET!! HON HAR HAFT EN HJÄRNTUMÖR SÅ HON E DUM I HUVUDET!!!
Alla hörde detta, JÄVLA FITTKÄRRING än en gång....
Ajja nu ska mamma behöva stå ut med denna kärring så sitter ute och rökar och glor ner mamma 511 ggr om dagen... Blir arg fan, denna kärring ska få på fan när jag kommer dit...

Ja sen knoppa jag i säng och vakna av att Sigge va ledsen klockan 06, japp då va de igång men maqan vakna så han gick in o tog han :) så pappa maqan har varit GANSKA sliten idag hehe....

Sen nu kom Johnie på besök(vår gamla inneboende), va trevligt o träffa han igen trots allt som varit,
Maqan har inte så där jättemånga kompisar och varför ska jag förstöra mellan dom få han har liksom, så jag har lagt de bakom mig de som varit, har annat och lägga min energi på än att muttra om gammalt groll liksom... Life goes on, eller? :)
Nä nu ska jag och min älskling har lördagsmys, titta på sherlock holmes och jag ska unna mig GLASS IKVÄLL :)

Tjing my friends <3

1 kommentar:

  1. fy f..n vilka människor det finns,så j....la lågt blir nästan tvungen att följa med och säga dom ett och annat.kram Pia

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha