Translate

torsdag 17 december 2009

Promenad i snö...

Igårkväll tog vi en promenad ändå :) Klockan 18 åt lillebror sen på med kläderna, tog ett bröd som legat och inte va så ätbart, gick till trollsjön och mata ankorna, de va uppskattat, dom stod ända framme och picka på mina skor, Sigge tyckte de va skitroligt, lillebror sov som en stock...
Gick hem igen och DÅ såg vi alla ut som snögubbar, jisses som de snöa, Sigge va röd och go om kinderna... Sen fick Sigge varm välling sen in i sängen och han däcka direkt och sov gott.. Lillebror han sov också som en stock vakna och åt vid 21 sen busa han och hade sig, va på ett strålande humör sen somna han bara :) Mina små liv.....
Jag e så kär i mina bebisar, e så glad och tacksam att jag får uppleva den finaste kärlek som finns....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha