Translate

tisdag 15 december 2009

PANG en lördag!!!!!

Ja nu har ni väntat hur länge som helst för att få reda på helgens bravader ;) Så jävla pinsamt så jag kan dö, vilket resulterar i att jag iiiiiiinte kommer gå ut på ett tag...
Kvällen började med att jag och Jennifer satt hemma hos Diana och drack vin, JAG hade 1 flaska vin (vilket i normala fall e som vatten för mig) MEN iallafall jag drack upp den här flaskan och kände mig "ok" så jag klämde en baccardi också nu när vi hade så kul hehe... Vi hade skitkul, snacka om allt, skratta o hade oss....
Jag o Jennifer bestämde oss för att dra till puben innan dom stängde, så vi ranta ut, och jisses vad dragen jag kände mig hmmm, kom till puben, gick in, kände som vanligt inte en kotte därinne så jag gick ut och utanför träffa jag massa kompisar sen partytiden, (nu va jag SKITFULL) Jag krama o klängde hahaha, (jag va en sådan som jag själv tycker e muppiga), de kom en kille som jag vet vem de e, och han hade väl en dålig kväll inte vet jag men jag skulle hälsa och jag kommer inte ihåg vad jag sa till han men han antydde att jag va tjock, jag har SÄKERT bjudit på detta själv, men iallafall så började denna svensken STORGRÅTA som en liten unge som inte fick lördagsgodis, han träffa en VÄLDIGT öm punkt... PINSAMT PINSAMT, men jag hade vänner som stötta mig (hahaha) men de hjälpte inte mycke i detta tillstånd *suck* ajja jag tralla hem gråtande och mötte min svägerska Alexandra och hennes kille, och dom va så fina till mig :) TACK för ni ville lyssna på en gråtande patetiskt Ninni ;)
Ja så va kvällen...... hahaha, och jag ska säga att i normala fall e jag jävligt duktig på att hantera alkohol och jag vet när de e bra men denna gången slog dig mig bara PANG, chockerande.....
 

3 kommentarer:

  1. Men det e jäkligt förståeligt att bli ledsen i vilket fall som! Du e känslig efter graviditeten, du känner dig inte som ditt forna jag & du har druckit.. Det e inte läge att påpeka din vikt på det sättet dåååå! Men du hade skoj innan i alla fall det får du glädjas åt hehe puss Sonnda

    SvaraRadera
  2. Shit happens! Så många ggr som en annan haft ångest också då man stått på högtalarna o dansat..ja du vet, pinsamma grejer helt enketl! Men va fan..man lever bara en gång..
    O det där får du ta igen en annan gång..kom på nå RIKTIGT bra att säga till honom mästa gång du ser han! He he he..

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha ha...det e PRECIS som ajg på pricken när jag får för mycket i mig..antingen så blir jag skit förbannad eller så bölar jag..*fniss*..det hör till..:DPuss o kram

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha