Translate

söndag 27 december 2009

För lite mer än 3 år sen

För lite mer än 3 år sen så hade jag nyligen fått mitt hjärta krossat i tusen bitar, fast jag lova mig själv i juli 2006 att jag aldrig mer skulle gå tillbaka men mitt dumma nöt gjorde de ändå... Jag mådde så dåligt att jag till och med hade funderingar på att ta mitt lilla liv men vem hade fått lida för de, jo min familj och mina vänner, hade de varit värt de? Nä....
Men för lite mer än 3 år sen träffade jag mannen som skulle förändra mitt liv...
Jag träffa dig på en fest hos Diana, jag hade precis slutat jobba mitt kvällspass och jag hade varit och handlat en kebabtalrik som jag skulle mumsa på men jag tog en sväng in om till Diana för o se vad dom hitta på med och där satt du, jag såg dig och direkt fick jag fjärilar i magen, ja den där kebaben blev inte uppäten för man kan ju inte sitta och svulla när man titta på denna snygging, så Diana fick mumsa istället för min aptit försvann...
Den kvällen piggna jag till och besluta mig för att Joina festen istället...


Den kvällen så hamna du hemma hos mig men dock inte i sängen för du fick ligga på soffan....
Sen blev de Lille Julafton och vi skulle festa igen och då kom DU igen, och även fjärilarna i magen... Alla problem och alla söndriga bitar i mitt hjärta va bortglömda...


Första gången jag hade varit hemma hos dig och här tar vi bussen till eslöv!



Sen efter de så va de du och jag... Och Nyår 2006 va du och jag ett par <3
Och 1 månad senare sa vi att vi älskade varandra... Juni 2007 bestämde vi oss för att vi skulle göra bebis och ja september 2007 blev lille Sigge till... Vi flyttade till vår gemensamma 3 och vi väntade spänt på vårt lilla Mirakel....
2008 den 26 juni kom han de finaste <3
Livet kunde inte bli bättre...

Im still in Love <3

På vår 2-årsdag blev lille Alexander till och vårt liv skulle förändras ytterligare en gång...
Jag minns att jag hade en dröm den 13 jan (syrrans födelsedag) att jag svulla kexchoklad, (detta va mitt craving när jag vänta Sigge) och då va jag bara tvungen och testa mig, och mycke rikitgt, ett litet Mirakel till....
Nu sitter man och tänker tillbaka på så mycke som har hänt på BARA 3 år, vi har 2 underbara små pojkar och jag har fått uppleva en sann kärlek, jag träffade en man som verkligen visa mig vad kärlek va/e du älskar mig som ingen annan någonsin har jag gjort och jag likaså med dig.... Du och våra barn e de mest underbara som finns...
Men tänk för lite mer än 3 år sen såg mitt liv helt förtvivlat ut..... Men de ändra du på min Älskling...
Älskar dig så otroligt mycke och om 4 dagar ska du, jag och våra barn fira vår 3-årsdag <3

För 3 år sen!



                                                        

1 kommentar:

  1. *snyft*....åååhhhh vilken underbar o lycklig berättelse...blev såå glad o rörd...:D Grattis gumman till ditt fina liv med din man o dina vackra barn..:D Puss o kram

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha