Translate

lördag 21 november 2009

Im loosing it

Ja ikväll e jag ett nervvrak, jag e så jävla trött efter en lång skrikig dag, så man e helt sårig i öronen, har lillebror varit tyst så har de varit nästa unge som stått på tur.. Och kvällen har Alexander bokat, han äter konstant om inte så skriker vi hela tiden ja kanske 5 min leende mellan lite då och då...
Och jag har mått skit hela dagen, känt mig yr svimfärdig och helt jävla deprimerad, ni vet när man e så trött så man bara kan stå upp o sova, de rikitig svider i ögonlocken... Jag får absolut ingen hum om hur alexander vill ha de, han verkar aldrig nöjd och de kvittar fan vad jag gör, de ända som lugnar han en stund e patten, men sen blir han skitsur för mjölken tar slut eller så blir han sur för han blir för full i magen... Sen när han väl somnar så somnar han till i 10 sek sen vaknar han och gnyr och blir ledsen igen, han kommer liksom inte till ro... Eller så somnar han i 5-10 min sen vakna och ändå inte vara nöjd, inga långa sovpass med andra ord.. Så nu ikväll när jag äntligen trodde han somnat, så slappna jag av men de skulle jag fan inte gjort för de tog 5 min så vaknar han igen och nu håller maqan på och försöka få han o sova.... Mätt e han för han får ersättning också....
Miniform provar vi med...
Imorgon ska jag bara gå ut, UTAN GUBBE OCH BARN........ Behöver komma hemifrån och andas och tänka i min ensamhet, känns som man håller på att gå in i väggen, och jag e inte den som gör de i vanliga fall....

Sen på Måndag ska gubben bli opererad och kommer inte vara hemma på 2 dagar.....


JAG KOMMER ALDRIG SKAFFA BARN TÄTT IGEN

3 kommentarer:

  1. haha nej det förstår jag. Har du testat med napp?

    SvaraRadera
  2. Aww gumman. Vad jobbigt för dig. HOPPAS det blir bättre snart. Du är stark och du kommer klara detta underbart :) Det tar ju ett tag innan man riktigt fattar vad de små liven vill... Kram!

    SvaraRadera
  3. Saga va precis likadan!! Jag fick psykbryt till sist!! Tills jag upptäckte att jag hade massa mjölk i tuttarna men ingen näring!! Gav Saga en flaska ersättning & där låg hon lealös, helt mätt som aldrig förr!! Livet blev genast mycket enklare!! :))

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha