Translate

torsdag 5 november 2009

Amma offentligt, Whatever!!!

En GLAD liten kille

En napp?! Men inte min...

Lillebrors napp i lillebrors mun..

Mys

Soffmys men lillebror vill också ha mat...

Trött liten kille

Ja idag så ska jag ut hade jag tänkt, ut och äta med Nina och wille, Mia och Nikodemus, detta blir första gången jag ska göra detta med 2 små pojkar, och de kommer väl sluta i kaos och en helt stressad mamma hahaha, ajja jag måste ju ut och nu när mina pojkar äntligen e bättre så får jag passa på... Hatar att amma offentligt bara, folk ska alltid glo plus att de finns en hel del som tycker de e äckligt med ammande mammor på resturanger, sådana som tycker man kan gå in o sätta sig på dass o amma, its sick I know!!!
Jag e ganska diskret när jag ammar men de e fan inte lätt om Lillebror bara gråter och man måste tänka på att täcka patten och lägga handdukar så man inte har pattamjölk överallt ajja, som sagt GLO INTE för faen om ni tycker de e äckligt...

5 kommentarer:

  1. Å så fina grabbarna e!
    Hmm a jag hatar också när folk sitter o stirrar då man amma..fattar inte va problemet e! Ger ju fasen sitt eget barn mat..grrr.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar inte när man ammar offentligt, men ska man göra det kan man göra det med finess o inte bara slänga upp patten, jag menar äter jag vill jag inte sen en annan kvinnas pattar mitt i maten, nejtack=)

    SvaraRadera
  3. De e väl klart att man inte vill se en patte i ens mat hahaha men ser du att en kvinna ska amma så titta inte dit ;) Finess e inte alltid de lättaste och oftast måste man ha väldigt tråkiga tröjor på sig om man ska lyckas med finess och de e inte alltid man har de :)

    SvaraRadera
  4. Va fin familj du har Ninni.. längtar tills vi kan träffas iiigen.. kram

    SvaraRadera
  5. Fiiiiina pojkar!! Amma ute om du vill o kan gumman .. skit i vad folk tycker... alla har sett bröst innan o att amma e naturligt så You Go Girl! Puss puss

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha