Translate

onsdag 16 september 2009

Livets vändningar på såå kort tid men Ack så lyckliga

Tänker på att de kan faktiskt bara vara timmar, dagar eller någon vecka tills vårt liv här hemma kommer förändras totalt IGEN...
Innan jag blev gravid med Sigge så tänkte man verkligen inte att livet skulle bli så mycke annorlunda, självklart tänkte man de, men de går nog inte och föreställa sig de till 100% Förrän man e där liksom... Den dagen han titta på oss för första gången så kände man en kärlek som jag aldrig känt förrut, de tog tid att fatta att man va mamma och jag hade en helt ny roll i livet än vad jag hade haft innan... Jag kan än idag bara titta på Sigge och tänka att han e MIN/VÅR son, detta e MIN/VÅR avkomma hahaha, de känns mäktigt och ibland helt underligt att man har ett litet barn att ta hand om, ett litet barn man ska lära om livet, ett barn man ska ge bra värderingar, ett barn som man ska lära en MASSA på rätt sätt...

Och igår tänkte jag på att de E faktiskt inte långt tid tills vårt liv kommer vända igen, vi kommer bli en större liten familj med 2 underbara små.. Jag kommer bli 2-barnsmamma, jisses, jag kan knappt fatta de själv...

För 3 år sen såg mitt liv HELT annorlunda ut, jag hade nyligen lämnat världens pissigaste förhållande(sorry men så va de ju faktiskt), med en massa otrohet och lögner som man hade levt med då i 3 år...
Jag levde sen i 6 månader singellivets glada partyliv, sen träffa jag min prins, som bara visa mig vad kärlek va och vad kärlek skulle vara, inga mer lögner inge mer otrohet, vägra leva de livet jag hade levt och de har jag sluppit, lever nu med mannen i mitt liv min babydaddy som betyder allt för mig... Men tänk allt detta STORA har hänt på bara 3 år... Och jag kan säga att jag vet att många tänker hmm hur kan man planera barn efter att ha varit tillsammans i 6 månader, och vet ni vad DE KAN MAN, de vi 2 har e KÄRLEK HÖG nivå... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha