Translate

lördag 12 september 2009

Försvarar mitt slöa JAG

Så då har jag fixat klart med bloggen så nu får den se ut så ett tag hehe, ja eller hur hahaha....
Lilleman ligger o nannar efter att hållt igång som en liten tokig busunge, han e full av liv denna spralliga lille påg, men mig gjorde de inget eftersom jag passa på o vila efter min sömnlösa natt, så de va daddy som fick jaga rundor mohahhaa, ja så har jag de varje dag...
Sigge Pausar
Älskling ska tillbaka till jobbet på måndag och jobba den sista veckan sen e han PAPPALEDIG, så skönt för mig och för Sigge... Men vem vet (och hoppas) lillebror kanske redan har kommit då (NOT) ajja....
Allt e lugnt i magen, VÄLDIGT lugnt.. Han håller verkligen inte på som han brukar så jag kan ju hoppas han laddar upp för utskjutet hahaha.. Igår kände jag hans lillefot hur den drogs på magen, coolt faktiskt, försöker ta vara på dessa minnena nu eftersom de förmodligen inte blir fler sen men jag understrycker, förmodligen hahaha, ja kanske om 10 år kommer de en sladdis men de e verkligen inga planer på de nu... Vi ska snart ranta upp till syrran, ta en långpromenad så man får röra på de trötta fläsket lite.. Man vill vill vill så gärna hitta på en massa men jag orkar verkligen inte, jag e så trött i min kropp, men de e ju inte konstigt man har ju en massa nya saker i kroppen nu och en MASSA extrafett så visst e man belastad hahaha...
Så tycker ni jag har blivit tråkig vänner så får ni anstränger er lite mer nu då för jag ORKAR inte, men de gör ju ens rikitga vänner så vad snackar jag om hahaha, vill bara försvara mitt slöa jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha