Translate

tisdag 8 september 2009

De E på G

Idag har jag mensvärk= det är på g

Idag är sammandragningarna tätare eller gör ondare=det är på g
Idag springer jag på toa för att göra det stora mkt ofta=det är på g
Idag måste jag kissa hela tiden= det är på g
Idag trycker det lite extra i ena ljumsken=det är på g
Idag kom det extra mkt flytningar=det är på g
Idag har jag inga flytningar=nä det är klart, allt kom ju ut igår alltså på g
Idag har jag ont i ryggen=det är på g
I natt sov jag dåligt= kroppen är vaksam för att det är på g
I natt sov jag bra= kroppen behöver vila för att det är på g
Idag känner jag mig deppig= hormonrubbningar för det är på g
Idag känner jag uppåt=kroppen har massa energi för det är på g
Idag känner jag ingenting=ja ja, det har man ju hört, precis innan det är dags brukar allt stanna av en stund...
Läste denna lista på en gravsida hahaha så jävla gjuten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha