Translate

torsdag 13 augusti 2009

Vilken dag :)

Vilken dag de har varit idag :) ÄNTLIGEN har jag och älskling fått tummarna ur röven till att hitta på ngt, vi va GANSKA uttråkade på att bara glo här hemma, så ida bestämde vi oss för att dra in till lund och kolla runt, och då passa vi även på att lämna in min fit*telefon som bara klyddar hela tiden så nu e den på lagning, men jag har maqans gamla så länge...Sen pös vi till Nova och där gick vi runt lite och kolla i klädesaffärena, och JAG hitta ett par pants som jag kommer kunna ha även efter grav, ja jag har inte lagt så mycke pengar på kläder nu under grav eftersom jag tycker de e smått onödiga pengar att slänga ut, men jag har varit klädd ändå :) Sen hitta älskling en pyjamas till Sigge så de va typ plagg nr 2 som daddy valt ut till sin son haha, och Sigge gilla den skarpt :) Syns va :)



Sen efter att ha gått rundor så mycke i lund kändes de precis som någon hade amputerat mina tår...!! Jag tog på mig mina träningsshoes eftersom vädret inte va lämpligt med flip flop, och jag kan säga ett fötterna va pressade i dessa skor, så jag tackar gudarna att jag kan gå mycke i flip flop och inte e gravid på vintern....

Sen pös vi hemåt och för FÖRSTA gången i mitt gravida liv så va de en person som erbjöd mig sin plats på tåget, jag börja nästan gråta (hormoner) så glad jag blev :)

Och lilleman va och e helt slut efter dagens färd så han somna direkt när vi kom hem typ, och jag vila upp mitt ja de där nere som känns som de hade delat på sig i miljoner bitar, ja brudar killar gnäller när dom får en spark på pungen men dom ska veta att detta e inte så nice detta heller...


OCH nu har min love handlat en NY FIIIIIN laptop till MIIIIIIIG, óch den e BARA MIIIIIN :) Haha älskar dig love :) Eftersom min man e en datanörd så vill han kunna pilla med sin data utan att ta bort saker som jag gjort i datan och slippa blåsningar av mig för han HEEELA tiden ska göra om sin data.....


Och en liten magenbild här :) v.35

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha