Translate

fredag 28 augusti 2009

GNÄLLBLOGGEN eller gravidbloggen ;)

Så nu har vi kommit hem ifrån Lund, ja och jag häslar er välkommen till GNÄLLBLOGGEN ajja den har snart sitt slut så ni får lida ett tag till med de hahaha... Har såååå jävla ont i mina fogar, kan knappt gå och ooooont i fötterna...
Och en sak jag inte fattar e VARFÖR alla dessa folk som sätter sig i vagn och handikapps delen inte reser på sig och flyttar sig när dom SER att där kommer någon med vagn, som jag sagt innan de e lättare för dom att leta plats else where, blir faktiskt jävligt förbannad när jag ser detta, såå jag o Sigge fick snällt stå upp för dessa "handikappade" personer!!!
Och ja efter att ha rantat runt i Lund så kan jag säga att de va jävligt drygt men hade jag öppnat truten vilket jag hade go lust o göra, då hade jag börjat lipa, ja tyvär har mina hormoner gjort detta mot mig, fattar ni nu varför jag längtar efter mitt gamla jag igen...
Men jag kan även säga att jag har faktiskt inga problem med att säga till dessa idioter som slickar röven på en när dom inte kommer förbi tillräckligt fort... MOHAHAHAHA till er, paybacktime!!! Ajja slut på gnällandet nu, finns faktiskt värre saker i världen men detta gör mig mest arg just nu....
De blev handlat lite också ida, självklart :) Men kan ju inte åka till Lund utan att ha shoppat lite :) Så de blev 2 t-shirts 1 st svarta mjukisbyxor till Siggeman... Mössa och en body där de står Lillebror på till precis ja lillebror.. Och jag handla 2 linnen till mig och långt om länge hitta jag dom som räckte ner för magen haha, skitnöjd :)

Sigge höll på att skrämma skiten ur 2 unga töser inne på hm, jag hade satt sigge så han skulle kunna se mig när jag titta på tröjor, och när jag går där så hör jag bara ett HÖGT VRÅL, ja vem va de JO min son hahaha, dessa brudar hoppa 2 meter... Háhaha ja de va faktiskt roligt o se, men lite pinsamt, vet inte men Sigge har fått för sig att göra dessa glädjetjut lite då och då och han skiter i om de passar sig eller inte, thats my boy hihihi...


Nä nu ska jag in o vila en stund....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha