Translate

söndag 23 augusti 2009

Gnäll gnäll gnäll!!!!!

Gnäll gnäll gnäll, ja de känns som de e de ända jag gör men fy fan, natten har varit olidlig, jag har vaknat VARJE gång jag kännt att jag behövt ändra sovställning, och jag har gråtit nästan så ont de har gjort, jag pep innan om ev foglossning med då va de INGENTING jämnfört med natten som varit, fy fan säger jag bara, hoppas de bara va inatt för jag vetifan hur jag ska palla ha de så här varje natt fram till han e född, tänk om man skulle gå över en massa *suck* Inte lönt o gå o gnälla hos min bm för enligt henne e ALLT normalt...
Ajja skulle bara gnälla av mig lite...

3 kommentarer:

  1. Vet hur det är :S Hade sån jävla foglossning att jag inte kunde röra mig ens, och försökte jag röra mig trodde jag att jag skulle bryta varenda ben i kroppen och kände bara smärta, min BM sa samma sak, "Det är dom smällar man får ta" SHYSST! men gnäll vidare du, det är värt allt gnäll;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha tack :-) Ja de e de ända hon säger varje gång man piper lite hos henne...

    SvaraRadera
  3. fick m höra att allt va normalt med mig vilket det INTE var......

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha