Translate

lördag 29 augusti 2009

Energy




Fy fan vad jag har varit duktig ida :D jag har STÄDAT haha, de låter som jag aldrig gör de men de gör jag, MEN detta va första dagen på MYCKE länge som jag kände att jag VILLE städa, lusten va där liksom :P Så jag har hållt på här hemma sen klockan 07 typ, så nu e de fiiint och de luktar så GOTT, älskar ett rent hem och man märker verkligen att man trivs MYCKE bättre när de e rent o snyggt hehe.... Jag älskar även dessa doftsaker som gör att de doftar ljuvligt i hemmet så de köpte jag i veckan, så nu luktar de rent och fräscha blommor (fast jag inte har blommor hahaha)... Lilleman han sover nu, gick o la han medans jag röjde här hemma och jag satte även igång o dammsuga när han sov och vet ni vad, han sov vidare haha.... Trött eller?

Gubben min e och jobbar extra idag, så de e bara jag och lilleman denna Lördag men han kommer hem lagom tills jag vill vila om jag nu kan de.. Igår efter vår dag i lund va jag helt slut så när jag hade lagt Sigge, så gick jag också för att vila men de gick fan inte, annars brukar jag somna på 2 röda men jag bara låg i sängen i 1 timme utan att kunna somna, helsjukt...Nä nu ska jag fixa till mig lite...

Tjing tjing :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha