Translate

måndag 10 augusti 2009

Du e MAGISK Nina :)

Ja idag har varit in ganska händelselös dag FÖRUTOM att maqans moster kom på besök med Farmor och att min snäcka Nina varit här med lille Wille så de har varit lusglimtar idag med hehe, bara så du vet Nina , DU E MAGISK :)
Lilleman ligger och nussar nu och jag e sååå JÄVLA sugen på Ben&jerrys, gud vad de hade varit gott, ja Dorpan du har dragit mig i fördärvet, half baked va SKITGO, så nu e jag typ känslomässigt hooked på den...
Ska till Barnmorskan imorgon och lyssna och känna på lille lillebror.. Och älskling ska med, han måste passa på nu när han har semester :)
Nä nu får jag väl ta en halväcklig glass som ligger i frysen o mätta mitt sug, fast de blir svårt om man inte får mätta de med B&J sUCK.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha