Translate

söndag 12 juli 2009

Ny bloggbakgrund..

Satt och gjorde om bloggen igårkväll, satt uppe läänge, tar ju lite tid innan man hittar ngt som passa en och de tar lite tid innan man kommer på hur alla koder och så funkar men till sist så gick de, jag e inte 100% nöjd men detta får duga så länge :) Sov fanimaj till klockan 07,30 ida, äntligen säger jag bara, ganska jobbigt o vakna klockan 05 som jag gjorde innan men nu har jag visserligen lagt mig senare men de känns mer humant o gå upp 07,30 :)

Lilleman i magen har varit helt tokig i magen, han sparkar på som tusan därinne, jag sa för ett tag sen att jag nog kommer få en lugn bebis men de tror jag INTE nu, han e helvild, så de ska bli spännande och se hur han e när han kommer ut...
Jag kan INTE fatta att snart kommer han, tiden bara SPRINGER iväg..

Ajja nu e de frukost tajm...
Tjingeling sålänge...

4 kommentarer:

  1. Haha jag blev så jäääkla sugen på nytt när jag såg din, så nu är min med omgjord :P

    SvaraRadera
  2. haha sen du gav mig adressen till den där sidan har jag varit inne titt som tätt.. synd man inte hittar DEN DÄR liksom.. den som har allt man vill ha :P Får väl be nån duktig att designa just den.. men då får man väl betala för det med, snål som jag är mot mig själv :P hahaha

    SvaraRadera
  3. Ja precis.. Jag googlar som aldrig för men man letar i all oändlighet..

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha