Translate

tisdag 14 juli 2009

Lära mig något nytt men de tar TID!!

Ja då har man fyllt år och allt hehe, de va absolut inget planerat på dagen men mamma och syster, Nina och Celina ville komma hit, så de fick dom hehe... Jag blev helnöjd med en dag med nära och kära, förrutom min älskling som nu jobbar i danmnark, han kommer visserligen hem men typ klockan 20 på kvällen så han missar Sigge, men de e bara nu 3 veckor kvar till hans semester... Så vi får härda ut, men de kommer klirra bra i kassan vilket kommer kännas bra, jag måste ju få ha lite kul här hemma medans gubben e och jobbar hehe...
Lilleplutt sitter och tittar på barnprogram och jag sitter här och e UTTRÅKAD, men men....
Jag håller på att försöka lära mig hur man bygger sin egna design till bloggen och de e inte lätt kan jag säga och de tar lite tid, tid som jag inte har men därför blir de litta slött med skrivandet... Men jag vill ju att ni ska ha en fin sida o titta på med :)
Nä nu får jag göra ngt vettigare, ha de fiiiiint!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha