Translate

fredag 10 juli 2009

Känner mig som den mest kassa och tråkiga mamma!!

Sitter här denna tidiga morgon och njuter av lugnet med en kopp kaffe, snart vaknar väl lillgrabben sen e de full fräs här hemma.. Jag har fått en helt annan unge :) Han har kommit på hur man ska resa sig upp nu och igår höll han på som en liten minigalning här hemma, han kröp ställde sig upp, kröp vidare ställde sig upp, HELA tiden, han har kommit på ngt nytt, och igår när jag va en snabbis i sjöbo hos mamma så ringer min sambo och säger att han stått själv utan o hålla i sig i ngt, överstolt far :) Dock inte så länge men iallafall, de e stort eftersom han inte visat något intresse alls för att ställa sig upp än mindre stå själv... Detta får mig o känna mig som världens sämsta mamma just nu, allt detta har hänt efter att hans kusin haft han ute på äventyr, han har fått leka av sig i parken umgås med Lilla Julia som e snart 2 år, han har fått göra allt de jag inte orkat göra den senaste tiden , och tydligen va detta vad han behövde för att känns sig motiverad till att vilja... Här går jag hemma och känner mig som en risbuske hela dagarna och min son har fått lida för de *suck* Men jag e såå glad att han fått umgås med Julia Jesse och Kusin celina, Celina har verkligen hjälp mig och jag har kunnat få lite mer energi men lust till allt har inte kommit, men de gör de väl, dessa jävla hormoner... De har varit guld värt för mig och även för Sigge.. Känns så jävla bra att Sigge loves Celina, överlycklig blir han när hon kommer, känns skönt att veta att hon finns där och ställer upp :) Älskar dig gumman <3
Hon ska sova här när de e dax och föda så jag inte behöver vara så orolig eftersom jag e såå nojjig för att förlossningen kommer gå skitfort...

4 kommentarer:

  1. Alltid kommer man att ha ångest över nånting..
    Men så är det tyvärr. Jag tror att Sigger hade lärt sig det där oavsett om du hade gjort mer eller mindre me honom..o sen tror jag du e en toppenmamma ändå! Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Såg din blogg på septembermammornas forum på familjeliv.
    Skulle bara kika in och säga Hej :)

    Kram Love(together)

    SvaraRadera
  3. Du är VERKLIGEN INTE en kass mamma, du är en kärleksfull och omtänksam och helt underbar mamma. TRO inget annat! Även om jag tar med honom ut på äventyr, så blir han överlycklig av att komma hem till sin mamma, du är hans mamma och du betyder mest! :) Kärlek på dig <3

    SvaraRadera
  4. Tack så mycke gumman :) Dom orden värmde <3

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha