Translate

fredag 8 maj 2009

True LOVE

Min älskling e nog den underbaraste som finns enligt mig...
De finns dagar man undrar om han e kapabel till någon nytta men herregud ja, dom dagarna e de jag som har problem inte han...
När man hör hur många har de med sin älskade så UPPSKATTAR man dig så mycke mer baby..
  • Du arbetar hårt varje dag för att kunna försörja din familj..
  • Kommer oftast hem med ett leende på läpparna för att du blir så glad o se oss..
  • Du ringer hem VARJE dag för att säga gomorron och att du älskar mig
  • Du lagar middag nästan varje dag...
  • Du e helt underbar till din son..
  • Du låter mig ta en "paus" om jag behöver de
  • Du får mig att känna mig älskad varje dag
  • Du tycker jag ska unna mig saker fast vi kanske inte har råd
  • Du säger ofta att jag e en superbra mamma
  • Du hjälper till när jag ber om de, visst kan de dröja 1 min eller 1 timme men du gör de förr eller senare
  • Pussar på mig VARJE dag
  • Du stöttar mig när jag e ledsen arg besviken glad eller bara e..
  • Du e mig trogen
  • Du finns där för mig ALWAYS
Och jag kan bara säga med ett ord för och göra de enkelt och de e ÄLSKA...
Älskar dig från djupet av mitt hjärta

1 kommentar:

  1. Han låter ju helt underbar, ett riktigt kap! Men det är ju tyvärr så med människans natur; Man är aldrig nöjd, utan svävar alltid efter det bättre!
    Ibland måste man stanna upp och se sig omkring och värdesätta det man har annars kan man gå miste om mycket!
    Tack för att jag får läsa din blogg =)
    Kram Linda

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha