Translate

tisdag 12 maj 2009

Photoshop

Sitter och försöker lära mig hur man ska göra för att kunna göra sina bilder snyggare, men jag fattar NADA... Photoshop e ju verkligen inte de lättaste o lära sig, önskar att jag bara kunde de sådär lätt, de e ju roligare och titta på fiina bilder som e upplagt snyggt och inte bara e bilder liksom.. Men de tar tid o lära sig, o lillmannen har ju blivit så OTROLIGT mammig, jag kan inte vända ryggen till förrän han ligger på golvet i gnäller efter mamma mamma mamma hela tiden... Så privatetime in my ass!!
Så nu har man fått äta upp att man lärde han säga mamma hahaha.. Men han lär väl skrika på en att han hatar en när han e 15 så jag får väl passa på och "njuta" dom e ju inte små 4-ever precis.. Vill ju ta vara på den lilla tiden så gott de går eftersom tiden bara springer iväg, vill ju inte titta tillbaka och känna att jag kunde gett mer till mina barn....

Men e de någon som e jävlig på photoshop så hjälp tack hehe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha