Translate

torsdag 14 maj 2009

Hormoner hormoner Älskade hormoner!!!

Irriterad blir jag!!!!!
Ja mina hormoner e inte nådiga denna grav, jag blir irriterad på minsta lilla och jag e INTE rädd för o SÄGA ifrån mer, förr satt jag tyst bara och jaja lät de gå förbi... Vi bor nu i en 4 på 104 kvm och vi fick ett förråd som var kanske 1*1 meter,de funkar liksom inte för oss eftersom vi har en massa saker som hade behövt stå i ett förråd! Va nere om och prata med dom på Hsb IGEN men nää vi kan tyvär inte göra så mycke, men vi säger till vaktmästaren, ja men soooo WHAT, vad hjälper de? inte ett skit för jag har pratat med han och han blir lack för jag inte kan fatta att där inte e ngt större till oss, men vad e där o fatta? Där e dom som har mindre lägenhet än oss och har 3-4 ggr större förråd än oss.. Sa till vaktis förra gången vi snacka att jag kommer sno ett större förråd så fort där blir ledigt, men då fick jag till svar att de kunde jag inte göra eftersom de blir ett jävla liv då, hmmmm ja vad tror ni jag e kapabel till???
E ni rädda för liv så ska ni ju inte bråka till de med mig *suck* Vi använder typ ett helt rum nu till o ha en massa saker som inte ska stå här, och man har en hyra på 7000 kr så kan vi inte utnyttja vår boyta... GRRR what to do???!!!
Flytta ja de står högt på listan IGEN, känner mig som en gipsy som flyttar runt överallt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha