Translate

fredag 1 maj 2009

Älskade skor!!!! SKOR SKOR!!

Så kul jag har haft redan och klockan e inte mer :P Jag har lyckats hinna tvätta allt som ska tvättas, var ju uppe i ottan så jag börja tvätta redan 06,30 :) Sen gick älskling jag och Sigge till Ica och shoppa mat till veckan.... Sen ringde min pingla o fråga om jag ville hänga med till lund och titta på skor :D wwweeeiiiii Jag ÄLSKAR skor, de blev skopunkten på Nova, och jag har nog aldrig varit med om att där har varit så mååånga SNYGGA skor, högklackade just the way I like IT, och jag har inga pengar o slösa, snacka om sorg i mitt hjärta, jag provade och dom satt så fint på min fot men de såg jävligt knasigt ut med en heffaklump i högklackat, så när bebis e ute ska de inhandlas en jävla massa SNYGGA skor... OOOOhhhh va jag längtar...
Ja än e inte dagen slut så får se vad som händer sen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha