Translate

lördag 18 april 2009

Tårarna har sprutat!!

Har haft min lilla myskväll ikväll helt själv, så jag har tittat på Marley och jag och JISSES vad tårarna sprutade, jag e skitkänslig när de handlar om djur med sorgliga slut, men de e skönt att man kan gråta rikigt utan att behöva tänka på hur töntig man e hehe, har lite svårt och släppa tårar när där e andra runt omkring, löjligt men sant :)...
Lilleman somna tidigt ida, han har ju slutat med sina 3 vilopauser nu på dagen, nu vill han bara vila 1 gång så rutiner händer så snabbt ibland... Så han gick o la sa sig lite innan 7 ikväll, ganska skönt o få lite privatetime...
Nä nu ska jag snart mysa ner i sängen och nanna kudden...

4 kommentarer:

  1. va fasiken, hur lyckades du göra den så fiiin... fattar juh noll.. lyckas inte ens starta en ny sida på blogspot?... heeeeeeeelp me kram sonnda

    SvaraRadera
  2. Ja jag e ganska stolt faktiskt hahaha, de va mycke pillande hit o dit innan man kommer på de, men när du lyckats skaffa på blogspot så kan jag se om jag kan guida dig lite :-) Jag tror du måste ha din mejl till google konto för att kunna starta en blogg på blogspot(om jag inte minns fel)

    SvaraRadera
  3. Har fixat en nu - myplacemyrules.blogspot.com - men shiish fattar verkligen ingenting.. var hittar du inställningar & sånt??? Får inte ens upp en klocka haha

    SvaraRadera
  4. Hellu snäckan...Fin din blogg e :)) Ja, den filmen böla jag osså ti som faen.
    Kram Miia

    SvaraRadera

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha