Translate

torsdag 16 april 2009

Nya skor och nya kläder!!!

Ja lilleman nannar forfarande, ganska skönt o sitta här denna morgonkvist i lugn o ro och njuta av kaffet :)


Igår va jag hos Nina, hon hade rensat ur gardroben, tösen blir ju smalare och smalare så nu fick jag alla kläder som e förstora för henne och jag växer ju bara så de passar ju alldeles utmärkt, skönt o slippa handla en massa, speciellt när jag VERKLIGEN planerar för att gå ner i vikt efter de här.... Shoppade 2 par nya skor igår, hoppas dom passar speciellt när man vet vilka jävla elefantfötter man kommer få så de blev ett par svarta och ett par vita.. Jag ÄLSKAR skor och jag önskar att jag hade kunnat gå i vilka som men jag kan lova när jag e färdig med graviditeten så kommer jag SHOPPA alla dessa nice pumps jag vill ha *LÄNGTAR*
Men så här ser skorna ut som jag köpte iallafall :)











Ska gå på kinaresturang med pinglorna ida :) gotti gotti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha