Translate

tisdag 14 april 2009

Klura ut hur man använder Photoshop!?

Morgonen ser bra ut :D Hoppas att de blir fiiint väder ida med, så jävla härligt med sol o värme hehe..
Igår var en toppen dag, mamma o pappa va här o hälsa på, bjöd på GOOO maud Mums, pappa laga den och jisses min far han lagar allt go mat hehe....
Igår kände jag mitt lilla liv i magen, e en liten sprallig bebis jag har där inne, har känt h*n länge nu men de börjar bli mer och mer tydligt, läste att fossingen på bebisliten nu e 2 cm, herregud vad tiden går fort, jag hinner ju knappt med, helt otroligt, snart halva tiden som gått, känns som de e så mycke som ska göras, måste ju införskaffa en till liten spjälsäng till bebis eftersom sigge fortfarande kommer nanna i sin, måste sälja Sigges vagn o köpa en syskonvagn, som kostar hur mycke som helst *suck* bara för att hissen e så jädra liten (jävla hiss) måste få klart här hemma, men vi väntar på att få tillgång till ett större förråd så vi kan få plats med allt där. vi har fått ett jättelitet förråd som knappt e lönt o ha, fattar inte att man får ett så litet förråd när man bor i en 4, så e där dom som bor i mindre som har dom stora förråden, men någon ska flytta snart så jag HOPPAS på ett ledigt STORT förråd...
Och lycklig e jag hehe, känner mig såååå mycke bättre nu, tur där e dom som stått ut med mitt tråkiga jag hahaha, igår va jag superpigg och hade energi som jag har saknat så mycke, känner mig så mycke gladare :D Härligt härligt, nä nu kallar sonen på mig så jag får se om han vill ha en liten morgonpaus sen ska jag se om jag kan klura ut hur man använder photoshop, man ska ju lära sig någongång hahaha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha