Translate

måndag 13 april 2009

Hejsan hoppsan...
Ja jag har övergett den andra bloggen, denna va mycke roligare o sitta o pilla med + att jag fattar mig på de hahaha, den andra fick mina hjärnceller att gå på högvarv inte bra eller jo kanske men med min vardag så behövs mina hjärnceller till så mycke annat :)
Så nu kommer jag väl FÖRHOPPNINGSVIS blogga lite mer då denna verkar MYCKE roligare hehe... Nä nu kommer snart mor och far o hälsar på, mamma ska sälja smycke ida uppe på gårdsåkra så jag ska supporta henne hahaha, pappa och MaQan ska sitta hemma och pilla på datorerna och ha lille Siggeman, så ida ska jag få lite bebispaus haha...
Jag mår så jävla mycke bättre nu, skönt o känna sig pigg hela dagen och inte bara den första timmen på morgonen, nu går jag o lägger mig pigg haha innan ville jag bara lägga mig o somna med Sigge vid 7-tiden men jag lyckades hålla mig vaken till 21-22 tiden men igår låg jag vaken hur länge som helst, skönt att man börjar komma in i sitt rätta element igen hihi!!!
Ajja So long people!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriiiiiiiv ;) Blir så glad hahahaha